TheSimsE

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Kim Andersson - 19 januari 2011 18:43

Klicka här för att läsa del 1, 2 och 3. Del 4, Del 5, Del 6, Del 7,

Galvez historian handlar om en tjej som heter Gitana Galvez och är 19 år. Hon har rödbrunt hår och älskar att spela piano. Hon har skapat ett band som heter "Hot Hamburgers" Med hennes syster Gemma, hennes systers man Matthew och hennes vän Jack. 

En förklaring om hur du läser Galvez historian:

Gitana = Blå Text

Mamma Vivan = Orange Text

Stora Syster Gemma = Rosa Text

Pappa Mario = Röd Text

Matthew = Brun Text

Jack = Grön Text

Bartender = Grå Text

Övrig person = Lila Text

När en person pratar börjar meningen alltid med ett -. När någon tänker börjar alltid meningen med ett " och slutar med ett ".

Tex - Hej... eller "Usch.."

 

Plötsligt avbröt Matthew allt.

- Sluta spela nu! Vad håller vi egentligen på med?! Vi spelar i ett band som inte känar en simdaler ens! Herregud vad töntigt!

- Men gubben, vad menar du med töntigt?

- Alla vi är toppstjärniga kändisar. Ändå vill den mest opopulära baren att vi ska komma och spela för bara 230 simdaler! Herregud...

- Men Matthew.... Vi har ju knappt börjat...

- Jag tänker inte förlora mitt jobb på dethär tramset. Nej, ni får hitta någon annan. Tyvärr...

- Men Matthew...

- Inga men! Jag går! Dessutom Gemma, du tar inte alls  hand om ditt barn!

Gemma brast upp i tårar och Jack och Gitana kollade på varandra. Sedan gick Gitana till Gemma.

- Syrran, bry dig inte om honom. Vi löser allt dethär...

- Verkligen lösa allt dethär?! Varför gifte jag mig med honom?! Varför fick jag ett barn med honom?! Varför gick vi ut på en bar just då?! Gemma tog upp sitt barn och åkte bort.

- Vart tror du hon åkte?

- Säkert till mamma och pappa. För Matthew åkte säkert hem.

- Jo, det är säkert sant. Ska vi åka hem?

- Kan vi väl, vad ska vi göra här nu isåfall förutom att vänta på alla paparazzis och bli förhörda av nyheterna...

Och så åkte de hem. När de kom hem så träffade Gitana en kvinna som stog vid hissen.

- Hej! Är inte du Gitana Galvez? Kan jag få din autograf? SNÄLLAAA! (kvinnan är gjord av min låtsaspappa...)

- Visst, vad heter du?

- Edla Eriksson. Och skriv att den ska vara till hela familjen Eriksson. Mohammed, Jake och Augustus Eriksson ska också vara med!

- Okej, Edla... Mohammed... Jake... och Augustus... Varsågod!

- Tack, tack! Sa Edla och sprang iväg.

Sedan gick Gitana upp till sig. Men i hissen så ringde mobilen.

- Hej det är Gitana.

- Hej Gitana! Du vet vem jag är. Det är ju jag. Jenny! Vill du komma på en fest hos mig? Jag lovar att det kommer bli kul!

- Kan jag väl. Och dig litar jag på. Jag och Jack kommer. När är det?

- Imorgon kväll. Fast du är välkommen när du vill!

- Okej, då säger vi så. Hejdå!

Gitana gick och la sig och Jack diskade och kom snart efter.

Nästa dag

 

SKRIVER MER SENARE IDAG, VILL SPELA LITE. :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg som handlar om The Sims 3

Annat

Sök i bloggen

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia på Kalliomaa familjen ?
 Ja !
 Nej
 Ingen åsikt
 Du kan lika gärna sluta blogga igen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards