TheSimsE

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Hidden Springs

Av Kim Andersson - 27 augusti 2011 11:14

Hejsan! Jag hade en sån otrolig lust att upptadera mitt spel litegrann, så jag passade faktiskt på att köpa "Hidden Springs" till mitt spel, ska knäppa några bilder. Och faktiskt nog hitta på en egen liten historia dit. Så just nu sitter spelet och laddar ner Hidden Springs, spännande faktiskt!

Mamma laddade på 4000 simpoints till mig, och det är ju något man kan tacka för!

Så nu har jag alltså 1 775 simpoints kvar.. undrar vad jag väljer då.. haha!

Blir nog lite mer kläder och frisyrer, som jag är otroligt sugen på!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Andersson - 22 juli 2012 11:04

Hejsan allihopa, nu, äntligen är jag tillbaka på spåret igen! Jag ska fortsätta blogga, men sorgligt nog med nya familjer, igen. Det beror på att jag har bytt dator eftersom min dators grafikkort gick sönder sorgligt nog. Så nu spelar jag på en lapto...

Av Kim Andersson - 14 september 2011 08:26

Som ni kanske redan vet så har jag ju faktiskt köpt världen Hidden Springs. Tog lite bilder, så vill ni ta någon får ni säga de först innan ni tar dom, och jag ska godkänna det.    - Ett av Hidden Springs vackra vattenfall.    En del av Landskape...

Av Kim Andersson - 10 augusti 2011 15:26

Japp, nu fixar jag en ny header. Eftersom jag är ganska less på den jag har just nu. Vad tycker ni? ...

Av Kim Andersson - 6 augusti 2011 00:42

Avsnitt: Del 1, Roller: Isabelle Kalliomaa - ljusblå Oliver Kalliomaa - turkos Alisa Kalliomaa - lila July Kalliomaa - vinröd / lila-röd Tom Wordy - brun Sugar Wordy - orange Sofyah Bling - mörkblå Diana Jones - rosa Roxanne Jon...

Av Kim Andersson - 5 augusti 2011 22:59

Roller: Isabelle Kalliomaa - ljusblå Oliver Kalliomaa - turkos Alisa Kalliomaa - lila July Kalliomaa - vinröd / lila-röd Tom Wordy - brun Sugar Wordy - orange Sofyah Bling - mörkblå Diana Jones - rosa Roxanne Jones - grön Kristine...

Presentation


Min blogg som handlar om The Sims 3

Annat

Sök i bloggen

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia på Kalliomaa familjen ?
 Ja !
 Nej
 Ingen åsikt
 Du kan lika gärna sluta blogga igen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards