TheSimsE

Alla inlägg under september 2011

Av Kim Andersson - 14 september 2011 08:26

Som ni kanske redan vet så har jag ju faktiskt köpt världen Hidden Springs. Tog lite bilder, så vill ni ta någon får ni säga de först innan ni tar dom, och jag ska godkänna det.

   - Ett av Hidden Springs vackra vattenfall.

   En del av Landskapet i Hidden Springs.

   Mera natur,   Vatten   Bröllop .

   


Sen tänkte jag också påminna er om att varför jag inte lagt upp några historier är för att mitt internet har krånglat, så jag har inte hunnit.

Sen har vi extremt långa dagar i skolan, och så har jag ju min fritid, jag går på teater och fotboll. Så det är inte så enkelt längre. Men jag lovar att en historia kommer så snart som möjligt. Jag håller bara på och rensar hela Sunset Valley, och bygger om staden. Jag lovar, jag kan visa er hur det blev när det är klart.

Har rensat alla hushåll, alla hus, alla tomter. Och byggt om lite. Vi får hoppas att det blir bra då!

Nej, nu ska jag sätta fart o spela, som man hinner nu när man är sjuk. :)

Presentation


Min blogg som handlar om The Sims 3

Annat

Sök i bloggen

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia på Kalliomaa familjen ?
 Ja !
 Nej
 Ingen åsikt
 Du kan lika gärna sluta blogga igen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards