TheSimsE

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Kim Andersson - 15 januari 2011 10:40

Ja, både min mamma och min lillebror spelar i samma stad som mig. Jag hade tur som inte fick allt raderat på min dator. Bara en grej blev raderat, och det var just den staden som mamma, min lillebror och jag spelade i.

Jag startade om programmet men det var fel ändå. Så nu ska jag börja om.

Men nu är det inte längre säkert att ni får Galvez historian idag. Jag hade tur i oturen kan man säga...

Av Kim Andersson - 15 januari 2011 10:04

Det kanske var den sista Galvez historian ni fick läsa eftersom min dator har ställt om sig och allt, jag fick välja språk på tangentbord och sedan så... Stog det att om jag fortsätter kommer allt att bli raderat på datorn. Och jag har laddat ner jättemånga fina saker, och dessutom har jag spelat länge med vissa familjer och det känns onödigt att börja om. Så raderas sims kommer inte jag ha någon Galvez historia mer, utan det blir isåfall någon annan, och troligen tråkigare. Jag vet inte om jag ska prova starta datorn, för det finns inget annat alternativ om jag ska fortsätta spela eller inte. Så jag startar min speldator nu och sedan får vi väl se hur allt gick...


Håll tummarna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg som handlar om The Sims 3

Annat

Sök i bloggen

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia på Kalliomaa familjen ?
 Ja !
 Nej
 Ingen åsikt
 Du kan lika gärna sluta blogga igen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards