TheSimsE

Alla inlägg under februari 2011

Av Kim Andersson - 2 februari 2011 19:58

Imorgon en till historia som ni kan läsa! Det handlar om en tjej som heter Mathilda Krantz och  hennes liv, hon stöter på problem och vänskap!

Mathilda - Lila

Belisama - Rosa

Tom - Mörkblå

Bianca - Röd

Lisa - Orange

Diana - Grön

Morgan - Ljusblå

Övriga - Limegröna

 

Det skulle blivit både en Galvez och en Krantz idag men jag känner att jag inte orkar och jag måste plugga... Jag är ledsen...

 

 

Av Kim Andersson - 2 februari 2011 16:43

Jag höll precis på att spela med min Galvez familj då mamma kom, jag hade fått Utomhuslyx på posten! Jag ska genast installera det och sedan ska jag ta några bilder till er!

Av Kim Andersson - 1 februari 2011 20:47

Är överlycklig! Jag fick just ett mail från cdon.com om att The Sims 3 Utomhuslyx var skickat! Alltså kommer det imorgon eller i övermorgon!

Jag ser fram emot att få se hur allt kommer vara!


Längtar så!

Av Kim Andersson - 1 februari 2011 20:07

Egentligen har jag inte tid med detta, men jag är snäll och ger er en Galvez!





Klicka här för att läsa del 1, 2 och 3. Del 4, Del 5, Del 6, Del 7, Del 8, Del 9, Del 10, Del 12,

Galvez historian handlar om en tjej som heter Gitana Galvez och är 26 år. Hon har rödbrunt hår och älskar att spela piano. Hon har skapat ett band som heter "Hot Hamburgers" Med hennes syster Gemma, hennes systers man Matthew och hennes fästman Jack. 

En förklaring om hur du läser Galvez historian:

Gitana = Blå Text

Stora Syster Gemma = Rosa Text

Pappa Mario = Röd Text

Matthew = Brun Text

Jack = Grön Text

Leon = Limegrön Text

 Bartender = Grå Text

Övrig person = Lila Text

OBS!! FÖRÄNDRING I LÄSNINGEN! VIVAN HAR DÖTT OCH HENNES FÄRG FINNS ALLTSÅ INTE KVAR LÄNGRE MEDANS EN NY PERSON FINNS MED I LISTAN OCH DET ÄR LEON.

När en person pratar börjar meningen alltid med ett -. När någon tänker börjar alltid meningen med ett " och slutar med ett ".

Tex - Hej... eller "Usch.."

Detta hände i förra avsnittet: Nu är festen igång! Leon skulle precis blåsa ut ljusen...

 

Leon blåste ut de sex ljusen på tårtan, och sedan sprang han så fort han kunde in i sitt rum för att se vad Jack hade köpt och satt in där.

- Wow! En jättestor avatar tavla! En mysmatta, en jättecool säng och ett snyggt sängbord. En egen dator!! Leon vände sig om. Villken stor stereo! En riktig discolampa, eller jag menar två!! Dethär är den bästa dagen i hela mitt liv! Då kom Jack in.

- Detdär var inte allt.

- Inte?! Vad mer finns?

- Följ mig... Jack sprang iväg.

och Leon följde efter...

- Kolla här!

- En cykel?! Tack pappa!

- Tacka inte bara mig, tacka mamma. Hon beställde vissa saker via internet faktiskt. Sen kollade Jack lite längre bort.

- Mario ville också ha en cykel. Han ville ha den rosa...

Leon skrattade.

- Jag älskar dig pappa! Leon kramade om Jack och sen sprang han in i sitt rum.

- Vad gör du morfar?!

- Dansar ser du väl! Leon skrattade och satte sig och kollade på tv.

Leon tittade och tittade. Mario gick och la sig och snart kom Gitana in.

 

FORTSÄTTNING FÖLJER!

Presentation


Min blogg som handlar om The Sims 3

Annat

Sök i bloggen

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia på Kalliomaa familjen ?
 Ja !
 Nej
 Ingen åsikt
 Du kan lika gärna sluta blogga igen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards